Reklamacje

Co podlega reklamacji?


 

W aptece internetowej reklamacji mogą podlegać jedynie wybrane produkty, zgodnie z polskim prawem oraz szczegółowymi przepisami farmaceutycznymi, które określają, jakie produkty i w jakich sytuacjach mogą być uznane za wadliwe lub niezgodne z zamówieniem.

Produkty, które podlegają reklamacji:


 

Produkty lecznicze i suplementy diety: Reklamacji podlegają produkty lecznicze oraz suplementy diety, które po dostarczeniu okazały się uszkodzone, wadliwe lub niezgodne z zamówieniem.
Wyroby medyczne i sprzęt medyczny: Reklamacji podlega sprzęt, który posiada wady fabryczne, uległ uszkodzeniu w transporcie lub jest niezgodny z opisem w momencie otrzymania.
Kosmetyki i dermokosmetyki: W przypadku kosmetyków, reklamacje uwzględniane są, gdy produkt dotarł uszkodzony, przeterminowany lub niezgodny z zamówieniem.

Wyjątki od reklamacji:


 

Produkty otwarte lub używane: Produkty otwarte i używane, które nie wykazują wad fabrycznych, nie podlegają reklamacji ani zwrotowi.

Dokument do pobrania


 

Pobierz formularz reklamacyjny

W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt na adres bok@centralna.pl
Jeśli zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone, w obecności kuriera doręczającego prosimy sporządzić protokół szkody.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie

Produkty podlegające reklamacji wraz z formularzem należy odesłać na adres:
centralna.pl
ul. Józefa Wybickiego 3
05-820 Piastów
 

Biuro Obsługi Klienta


W sprawie reklamacji prosimy o kontakt

+48 666 210 365

 bok@centralna.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku 8:00-20:00, sobota 8:00-15:00, niedziela-nieczynne.