Zwroty

Co podlega zwrotowi ?


 

Zgodnie z art. 96 ust. 7 i 8 ustawy – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z apteki, co do zasady, nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowią produkty lecznicze i wyroby medyczne, które są obarczone wadą jakościową lub zostały niewłaściwie wydane oraz sfałszowane produkty lecznicze.
Zgodnie z art. 68 ust. 3l i 3m ustawy-Prawo farmaceutyczne, produkty lecznicze wydawane z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych nie podlegają zwrotowi. Istnieje jednak możliwość zwrotu produktu leczniczego aptece ogólnodostępnej lub punktowi aptecznemu z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub jego sfałszowania.

Dokument do pobrania


 

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt na adres bok@centralna.pl
Jeśli zewnętrzne opakowanie przesyłki jest uszkodzone, w obecności kuriera doręczającego prosimy sporządzić protokół szkody.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie

Zwracane produkty wraz z formularzem należy odesłać na adres:
centralna.pl
ul. Józefa Wybickiego 3
05-820 Piastów
 

Biuro Obsługi Klienta


W sprawie reklamacji prosimy o kontakt

+48 666 210 365

 bok@centralna.pl

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku 8:00-20:00, sobota 8:00-15:00, niedziela-nieczynne.